CPS interiér - reklamačný poriadok

Záruka a servis

 

1. Spotrebiteľ obdrží k nákupu daňový doklad, ktorý slúži zároveň ako záručný list. Konkrétne záručné a servisné podmienky vybraných produktov sú uvedené v príslušných záručných listoch, ktoré spotrebiteľ obdrží pri kúpe produktu.

2. Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho.

3. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť (pokiaľ to charakter produktu umožňuje - nie zabudovaný produkt) reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. A to osobne alebo pomocou doručovacej služby.

Postup riešenia reklamácie:

a, pri poškodenom tovare odporúčame spotrebiteľovi vytvorenie foto dokumentácie pre jednoduchšie charakterizovanie reklamácie

b, tovar je potrebné podľa podmienok stanovených v obchodných podmienkach zabaliť a doručiť k predávajúcemu

c, následne bude vykonané riešenie reklamácie podľa obchodných podmienok predávajúceho

4. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany spotrebiteľa alebo osoby, ktorá spotrebiteľovi montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

5. Zodpovednosť za vady predajnej veci podľa všeobecného predpisu (§ 622 -623 Občianskeho zákonníka).

a, Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

b, Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

c, Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

d, Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

e, Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

6. V prípade uplatňovania reklamácie je spotrebiteľ povinný vyplniť reklamačný protokol odporúčame doložiť foto dokumentáciu vady. Odporúčame zjavné vady, poškodenie tovaru a rozdiely v množstve medzi skutočne prijatým a vydaným (vyfakturovaným) tovarom je odberateľ oznámiť predávajúcemu okamžite po ich prevzatí.

Odkaz na reklamačný protokol: Reklamačný protokol CPS Interiér

 

Viac v obchodných podmienkách pre nákup v e-shope www.cps-interier.sk

Referencie

p. Danko

Dobry den,
dakujem teamu CPS Interier za bezproblemove dodanie tesneni na moje zarubne,
tovar dosiel na cas a v poriadku.
 
Ivan

p. Milan

So službami tohto obchodu som spokojný. Tovar bol dodaný v poriadku. Taktiež nebol problém ani so zmenou alebo doplnením objednávky.

Milan

p. Dusan

Skvely obchod rychle dodanie vrelo odporucam

p. Gabriela

S nakupom som bola velmi spokojna.. najlepsia cena tovaru, vyborna cena dopravy, kvalitny vyrobok, rychle dodanie . Dakujem !

p. Ladislav

Dobrý deň,
 
Nákup vo Vašom eshope hodnotím kladne, objednaný tovar prišiel do dvoch dní, o spôsobe vybavenia objednávky a termíne dodania tovaru som bol priebežne informovaný mailom. S nákupom som spokojný a isto sa do Vášho eshopu ešte vrátim. 
 
 
S pozdravom
 
Ladislav Šovčík

Náš tip

Blanco LINUS jasmín

Blanco LINUS jasmín

249,00 € 211,65 €

Kategórie

Facebook